E
elmasekeri94

11.12.2013

9/10

Tek kelimeyle muhteşem bi kitaptı..Tatlı belayı abbyden dinlemiştik şimdide travisten dinlemek ayrı bi keyif vericiydiii Ve şunuda belirtmeliyimki kapağa BA-YIL-DIM. Çokk güzel bir kapak ve kitabın üzerinde yazan nott ahh o kadar mı güzel olurr ' BELA GELİYORUM DEMEZ TIPKI AŞK GİBİ...'

Baskı: Ayaklı Bela (Beautiful, #2)