M
mervekorcum

13.12.2013

8/10

Çok tuhaf bir kitap gibi gelmişti başta kopuk gibi tabi ki kim olup da Kafka hakkında böyle bir yargıya vardım dedim sonradan kendime okudukça anladım ve güzel bir finali vardı . Kesinlikle okunmaya değer . Kapaktaki 'Guernica' tablosuda güzel bir tamamlama olmuş kitaba .

Baskı: Bir Savaşın Tasviri