
Bitmeyecek Öykü
michael ende
M
mervekorcum
13.12.2013
9/10
Bilmem herkes kullanır mı bu tabiri ama bu kitap gerçekten tatlı .) çok tatlı bi kitap kaliteli , komik ve farklı felsefe okuyan bi arkadaşıma ödev olarak verilmişti bu kitap daha ilk sayfasından keşke bize de böyle kitaplar ödev verilse demiştim . İlk sayfasından sevilen kitap tatlıdır . :)
Baskı: Bitmeyecek Öykü