M
mervekorcum

13.12.2013

9/10

Tarih okumaya bu kitapla başlamıştım . İyi ki de öyle yapmışım .Gerçek belgeler mektuplar tanıklar . 15 yaşındaydım bu kitabı okurken onun sayesinde bi çok şey öğrendim . Bana çok şey katmıştı . Herkese bi hikaye kazndırabilir . Duygu yüklü ağır betimlemeler yerine hüzünlü gerçekler var .

Baskı: Gülünün Solduğu Akşam