M
mervekorcum

14.12.2013

10/10

Çok güzel gerçekten komik ve eğlenceli hani yazıyo arkasında felsefe sevmeyenlere felsefeyi sevdiren kitap diye ; kesinlikle öyle olduğunu düşünüyorum . Çok gülmüştün bazı bölümleri okurken . Eğlenmek isteyen okumalı . .)

Baskı: Platon Bir Gün Kolunda Bir Ornitorenkle Bara Girer