Rüya Ateşi (Ateş, #4)
Rüya Ateşi (Ateş, #4)

karen marie moning

E
Elif

14.12.2013

9/10

3.kitabın nasıl bittiğini hatırlarsınız. Bu kitap Mac'in "zorlu" dönüşüyle başladı. Pink Mac olmasın mı Black Mac =D Tam Barrons'luk oldu desek yeri. Ama ben yeni Mac'ten fazla hoşlanmadım. Çok kendine güveniyordu, itici derecede :P Neyse kitapta Barrons'un dans etme sahnelerini gözümde canlandıramadım bir de :). Tabiki final her zamanki gibi çileden çıkarıcı. Göze alarak okuyun!

Baskı: Rüya Ateşi (Ateş, #4)