K
küfkedisi

29.10.2012

10/10

Bir kitap bu kadar kalın olup bu kadar mı bir çırpıda biter. Hikaye güzel, anlatım akıcı. Tek derdi otobüste falan taşıması zor bir kitap olması.

Baskı: Tanrı'nın Huzur Bahşettiği Shantaram