vefa enver
15.12.2013
seriyi takip edenlerin bayılacağı bir kitap.ben bayıldım.sibelin deli dolu hallerini,anne ahuyu ve aslının hayatındaki değişiklikleri okumak çok keyifliydi.uzun bir aradan sonra eski arkadaşalarıma kavuşmuş gibi hissettim kendimi kitabı okurken.
Baskı: Neyse Ki Çocuk Yaptım