D
dolunay

15.12.2013

10/10

seriyi takip edenlerin bayılacağı bir kitap.ben bayıldım.sibelin deli dolu hallerini,anne ahuyu ve aslının hayatındaki değişiklikleri okumak çok keyifliydi.uzun bir aradan sonra eski arkadaşalarıma kavuşmuş gibi hissettim kendimi kitabı okurken.

Baskı: Neyse Ki Çocuk Yaptım