Z
Zamskaa

18.12.2013

1/10

çok büyük umutlarla başlamıştım ama kitap tam bir hayal kırıklığıydı. Ne aşl öğesi ne polisiye düzgünce işnemişti. Zaten herşey olmuş bitmiş bize haber veriliyormuş gibi hissettirdi. http://zamskaa.blogspot.com/2013/12/nefes-nefese-kasey-michaels.html

Baskı: Nefes Nefese (Daughtry Ailesi, #3)