kürşat başar
13.01.2015
"Bu kentin simgesinin Rasat Tepe'deki o soğuk anıtmezar olması bana hep derin bir hüzün veriyor artık." şeklindeki talihsiz cümlesini unutamadığım için nesnel bir yorum yapamıyorum.
Baskı: Başucumda Müzik