
stephen king
Her şeyden önce Vikitaptaki pek çok yerde Stephen King'i en iyi korku yazarı olarak belirtmiştim bu düşüncemi artık geri çekiyorum. Ama iyi bir yazar olduğu gerçeği kesinlikle değişmiyor. Onca detayın olduğu, pek çok geri dönüşün yaşandığı bir romanda bir nebze olsun sıkılmadan bunalmadan akıp gitmek benim bir kitaptan keyif alma kriterlerimin başında gelir ve bunu doyasıya yaşadım dr.uykuda.Medyumla ikisini ard arda okumamış olsam bile aynı bütünlük hissini yakalayabileceğimi görmek de ayrıca keyifliydi. S.King'in her tür sonu bulabileceğiniz tarzda kitapların yazarı olması nedeni ile kitabın sonunu açıp okumamak için kendimle oldukça mücadele etmem gerekti.Fikir ve işlenişi çizgi dışı olmasa da incelikliydi. Dan'i ve Abra'yı hayatlarınızdan birer karaktermişçesine okuyacağınızı düşünüyorum.Ama amacınız korku okumaksa... Bence başka alternatiflere bakın.
Baskı: Doktor Uyku (Medyum, #2)