P
Pnrgrss

19.12.2013

6/10

Lise yıllarımda bir arkadaş tavsiyesi ile okuduğum ve çok etkilendiğim bir kitaptır... Anlatılan ensest hikayesi beni o dönem o kadar çok üzmüştür ki, hala aklımda birçok sahnesi vardır.. Ilk defa okuyacaklar için bir tavsiye 20+ yaşlar daha uygun olabilir...

Baskı: Babam Öldüğünde Ağlamadım