
Babam Öldüğünde Ağlamadım
ıris galey
6/10
Lise yıllarımda bir arkadaş tavsiyesi ile okuduğum ve çok etkilendiğim bir kitaptır... Anlatılan ensest hikayesi beni o dönem o kadar çok üzmüştür ki, hala aklımda birçok sahnesi vardır.. Ilk defa okuyacaklar için bir tavsiye 20+ yaşlar daha uygun olabilir...
Baskı: Babam Öldüğünde Ağlamadım