christiane f.
19.12.2013
o acıyı en derininde hissetmek,acımak ve aklına yazmak gerçekleri...lisede okuduğum ve beni dikkatten pürdikkate geçiren kitap...her bünyede aynı etkiyi göstermeyebilir tabi...
Baskı: Eroin