M
MarlaSngr

22.12.2013

7/10

Karakterlerin sürekli sizli bizli konuşması bana samimiyetsiz gelse de beni sürükleyen, hiç sıkmayan güzel bir kitaptı. Yan karakterleri bile okurken sıkmadı. Yeri geldi gülümsetti, yeri geldi hüzünlendirdi. Okunası kitaplardan :)

Baskı: Unutulmaz Öpücük (Fairleigh Sisters #1)