
Çavdar Tarlasında Çocuklar
jerome david salinger
8/10
Kitaptan şöyle bir alıntı yaparak ne düşündüğümü anlatayım; "Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir." Ve ben Çavdar tarlasında Çocuklar kitabını okuduğum sıralarda ah keşke Mr. Salinger ile konuşma fırsatım olsaydı felaket kıyak bir insandır kesin dedim :)
Baskı: Çavdar Tarlasında Çocuklar