K
KitapSeverler

17.01.2014

10/10

Kitabın sonunda ağlamama neden Montgomery'yi alkışlıyoruz :'(( Gerilim kitabında ağlamak? Ahh biraz garip oldu...

Baskı: Kaçığın Kızı (The Madman's Daughter, #1)