T
Tilkinin_ini

28.08.2012

7/10

Çok keyifli bir kitaptı. Yunan Tanrılarının ağzından kendi hayatlarını dinlemek esprili olmuş. Dili canlı, sade ve akıcıydı.

Baskı: Olympos'tan Canlı Yayın