neil hartley
04.01.2014
Yer yer saçma dedim tiksindim istemeden de olsa çok güldüm. :D çığlık mı? Alakası yok. Fazla gereksiz bi kitap olarak görsem de korku komedi dedikleri bu olsa gerek. Okuduğuma pişman değilim :))))
Baskı: Çığlık