G
gbfb35

06.01.2014

7/10

Serinin ikinci kitabı. İlki kadar güzel değildi ancak yine de sevdim. Farklı bir tarzı var. Mistik roman sevenler mutlaka okumalı.

Baskı: Kayıp Ruhun Zindanı - Esrarname II