M
morje

11.01.2014

10/10

Ne cok kiskandim bu satirlari okurken asklarini...oyle yalin, oyle derin ve oyle samimi ki mektuplar, kendimi cemal-zuhal askina yakindan taniklik etmis gibi hissettim. Boyle asklara taniklik etmek benim de beklentilerimi yukseltiyor.bu iyi mi oluyor, yoksa kotu mu henuz karar veremedim...

Baskı: Onüç Günün Mektupları