
Ne Yaptım Ben Sana?
amanda prowse
8/10
güzel bir kitaptı... hem duygusal ama bazen fazla sert bit şekilde gerçekçi... bir anne çocukları için nelere katlanır? sorusuna verilmiş bir yanıt gibi kitap ve konusu... aslında 9 puan da ederdi ama sonu çok kısa geçilmişti orada bi hayal kırıklığım oldu o yüzden 8 de kaldı puanı :) ben sevdim tavsiye ederim :)
Baskı: Ne Yaptım Ben Sana?