H
hafize

12.01.2014

8/10

güzel bir kitaptı... hem duygusal ama bazen fazla sert bit şekilde gerçekçi... bir anne çocukları için nelere katlanır? sorusuna verilmiş bir yanıt gibi kitap ve konusu... aslında 9 puan da ederdi ama sonu çok kısa geçilmişti orada bi hayal kırıklığım oldu o yüzden 8 de kaldı puanı :) ben sevdim tavsiye ederim :)

Baskı: Ne Yaptım Ben Sana?