Y
yok

03.11.2012

10/10

tek kelimeyle; müthişti! heyecanla okuduğum ve çok keyif duyduğum bir judith kitabıydı. yine yüzümü kara çıkarmadı, yazdığı karakterlerine aşık olduğum kadın! iyi ki var ve iyi ki judith'in kitaplarıyla karşılaşmışım!

Baskı: Seni Beklerken (Sequel, #2)