kerstin gier
17.01.2014
Cok guzel bir kitapti ama sonu cok garipti sanki yazar yeter bu kadar diyip bir anda birakmis gibi beni hayal kirikligina ugratti.
Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)