monica mccarty
29.08.2012
Güzel bir kitaptı evet kabul ediyorum , ama benim için Monica'nın kaleminde bir hayal kırıklığı oldu.Asi'den sonra seriye giriş için çok durgun bir konu seçilmiş diye düşünüyorum. :/
Baskı: İki Ateş Arasında (İskoç Muhafız Alayı, #1)