H
Hikari

29.08.2012

8/10

Güzel bir kitaptı evet kabul ediyorum , ama benim için Monica'nın kaleminde bir hayal kırıklığı oldu.Asi'den sonra seriye giriş için çok durgun bir konu seçilmiş diye düşünüyorum. :/

Baskı: İki Ateş Arasında (İskoç Muhafız Alayı, #1)