maxime chattam
15.11.2013
İyi kitap hoş kitap ama biraz oyaladı okuması, çok fazla detay verilmesi ve kitabın sonlara doğru hızlanması nedeniyle sanırım. Onun dışında gayet güzel bir kitaptı.
Baskı: Zamanın Efendisi