george r. r. martin
31.08.2012
Kelimelerdeki harf eksiklerini göz ardı edersek, baskı fena değil, çeviri gayet iyi ve kitap harikulade.
Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)