Ö
Özdenak

26.01.2014

9/10

Puanım 10 da olabilirdi. Ama içinde çok fazla mutsuzluk vardı. Son 200 sayfada Jamie'nin başına gelmeyen kalmadı ve beni çok üzdü. Güzel kitap ama okuyucuyu bu kadar da üzmek olmaz.:)

Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)