L
LadyMaria

13.08.2014

8/10

İndirimden tesadüfen aldığım ancak çok beğendiğim kitaplardan biri.İlk 50 sayfa kadar sıkıldım ancak sonradan kitap güzelleşti.İyi ki almışım ve okumuşum.Ben sevdim.türünü sevenlere tavsiye ederim :D

Baskı: Cennetin Ateşi (Knight Miscellany #1)