onur ataoğlu
28.03.2014
İyi ki okumuşum dedirten, ilk kitaptan daha ciddi bir havası olan ama yine de güldüren ikinci kitap: http://sebepsizyazarlasma.blogspot.com/search/label/Japon%20Ne%20Yapm%C4%B1%C5%9F
Baskı: Japon Ne Yapmış