murathan mungan
26.03.2014
Sadece bir çok yazar hakkında fikir edinebileceğimiz bir kitap. Açıkcası hiç ısınamadım. 1-2 hikaye dışında beğendiğim bir şey olmadı kitapta malesef.
Baskı: Erkeklerin Hikâyeleri