
Okuruma Mektuplar
nurullah ataç
L
lalenergis
26.01.2015
6/10
Derinliksiz.Sıkıcı.Hayal kırıklığı benim için.Hele kendi türettiği sözcüklerden "görmüksü" var ki Türkçe olmamasına rağmen "tiyatral" demeyi tercih ederim.Divan şiirinden yaptığı seçkileri beğendim sadece.Ufkumu açacak, beni düşündürecek tek cümleye rastlayamadım yazık ki..
Baskı: Okuruma Mektuplar