zadie smith
02.12.2014
Kitabı 10 yıl önce okumuştum. Bu 2. okuyuşum. O zaman da çok beğenmiştim. İngiltere 'de çalışıp yaşayan 3. sınıf ülkelerine mensup kişilerin hayatları çok iyi yansıtılmış. Çok beğendim.
Baskı: İnci Gibi Dişler