K
kamino

27.03.2014

10/10

Jane Austen'ın diğer kitaplarından farklı bir kitap.Ben kitabı çok beğendim. Kitapta gotik edebiyatı andıran yerler vardı. Tavsiye ederim.

Baskı: Northanger Manastırı