K
kamino

27.03.2014

10/10

Jane Eyre kitabını bitirdikten sonra çok beğendiğim için hemen Geçmişin Gölgesinde Villette kitabını aldım ve okudum.. İlk başlarda Jane Eyre' deki tat yoktu. Ama kitabın son 200 sayfası o kadar akıcı oldu ki elimden bırakamadım. Sonunda herşey çözüldü (okuyunca anlayacaksınız). Kitap çok akıcı ve güzeldi. Çeviri çok iyiydi.Tavsiye ederim.

Baskı: Geçmişin Gölgesinde Villette