N
nrchn

30.03.2014

6/10

Yeteri kadar guzel degildi . Kitabin konusu guzel ama uzatarak bence kitaptan soguttu . İlk kitap guzeldi aciklamalar olsun aşk olsun yeterliydi ama bence yazar o kadar uzatmis gibi geldiki sıkıldım .Prens ve Aspen arasinda kalan aşk garipti bence ,bir olay oluyor birden onu seviyor bir olay oluyor digerini ,aşk ücgeni hosuma gitmedi .

Baskı: Elit (The Selection, #2)