kiera cass
24.11.2013
Okurken ciddi anlamda sıkıldım..kesinlikle ilk kitapla alakası yoktu.kızın ikilemleri saçmalık derecesinde bunaltıcı ydı.
Baskı: Elit (The Selection, #2)