H
hüma

24.11.2013

3/10

Okurken ciddi anlamda sıkıldım..kesinlikle ilk kitapla alakası yoktu.kızın ikilemleri saçmalık derecesinde bunaltıcı ydı.

Baskı: Elit (The Selection, #2)