O
ortasekerli

02.04.2014

7/10

kolay okunabilen,sizi yormayan kısacası çıtır çerez ama bir o kadar da içinizi ısıtan bir hikaye..kimi zaman gülerek kimi zaman göz yaşlarıyla okuyacağınız ve geriye size bir şeyler bırakabilen başarılı bir kitap..tavsiye ederim.

Baskı: Kız Kardeşler Arasında