Neva
Neva

ılgın olut

E
esrapak

04.04.2014

10/10

Kitabın sonu otobüste denk geldi.Çok ağlamıştım,insanların o bakışlarınıda unutamıyorum''Neden ağlıyor bu kadar bu kız'' der gibi..

Baskı: Neva