
Sabah Uykum
ahmet batman
S
su'nun notu
04.04.2014
7/10
sabah uykum soğuk kahve'den daha güzeldi.bilemiyorum belki de bana öyle geldi. daha ilk sayfasında ağladım ve bu diğer sayfaları takip etti.niye o kadar içselleştirdim kitabı bilemiyorum ama bana çok dokundu zahir :) yazar hakkında en ufak bir bilgiye sahip değilim,kitaptan da hiç bir çıkarım yapamadım. sevmiş,sevilmiş,aşık olmuş,terk etmiş,terk edilmiş.aşkın her halini yaşamış. sadece bu kadarından eminim :) neyse kitap güzeldi,kapak tasarımı her şeyi çok hoştu. ilkini okuduysanız ikincisini de muhakkak okuyun.
Baskı: Sabah Uykum