E
enuurd

05.04.2014

10/10

Okurken çok güldüm hatta okurken adeta kendimi kaptırdım kitaba sonlara doğru bazı bölümlerde ağladığımı bile hatırlıyorum. Okusammı diye düşünmekle vakit geçirmeden hemen olunmalı bence :)))

Baskı: Sorun Bendeymiş