pinkfreud
05.04.2014
Okurken çok güldüm hatta okurken adeta kendimi kaptırdım kitaba sonlara doğru bazı bölümlerde ağladığımı bile hatırlıyorum. Okusammı diye düşünmekle vakit geçirmeden hemen olunmalı bence :)))
Baskı: Sorun Bendeymiş