
george r. r. martin
Vay canına .. kitap şahane game of thrones müptelası olarak söylüyorum ki en iyi kitap buydu . Bu kitapta Jamie ye de yer vermiş yazarımız ve çok da iyi etmiş . Jamie yi sevebileceğimi düşünmezdim . çok değil ama azıcık . Kılıçların fırtınasında ; Krallar hala birbileriyle savaşıyorlar ama onların asıl düşmanları harekete geçmiş durumda . Yabanıllar büyük bir orduyla suru geçmeyi planlıyorlar . Ötekilerde var tabi . Bran üç gözlü kargayı bulma peşinde . Diyar onu ve kardeşini hala ölü bilmekte . Ve Bu kitapta ölüm çok fazla . Ve kitabın son sayfası gerçekten çok şaşırtıcı . Kılıçların Fırtınasın da çoğu şey yarım kaldı ve merak ettiğim çok şey var . Dördüncü kitap pek beğenilmiyormuş . merak ettim ama eminim o da güzeldir . Allah George R.R. Martin' e uzun ömürler versin :)
Baskı: Kılıçların Fırtınası (Buz ve Ateşin Şarkısı, #3, Kısım 2)