serdar özkan
11.03.2015
edebi yanı : bi iki güzel bölüm var evet. ama kitap bitince içimde sadece bi siyah gül alma isteği oluştu o kadar. ancak henüz yeni bir yazardı bu yazıldığında. sıradan popüler kültür kitabıdır . bi ekstrası yok.
Baskı: Kayıp Gül (Kayıp Gül, #1)