M
mellnum

11.03.2015

2/10

edebi yanı : bi iki güzel bölüm var evet. ama kitap bitince içimde sadece bi siyah gül alma isteği oluştu o kadar. ancak henüz yeni bir yazardı bu yazıldığında. sıradan popüler kültür kitabıdır . bi ekstrası yok.

Baskı: Kayıp Gül (Kayıp Gül, #1)