sait faik abasıyanık
26.04.2012
Kitabı üç gün içinde okuyup bitirdim ve sevdim. "Sevmek Korkusu" isimli öyküsünü de diğer blogda paylaştım. Bunun dışında "İhtiyar Talebe" isimli öyküyü de en az o kadar sevdim. Şayet okursanız bu iki öyküye dikkat etmenizi isterim.
Baskı: Semaver