D
duyyguu

02.09.2012

1/10

Daha once hic iletisim kitabi okumamis kisiler icin guzel gozukebilir ama bu kitap gercekten cok cok kotu.. Sirf herkes nesini begeniyor diye meraktan aldigim ve gulerek okudugum bir kitap..

Baskı: İçindeki Gücün Sırrını Keşfet