abdülhak şinasi hisar
14.01.2014
Zaman zaman iyimser olan roman sonlara doğru oldukça karamsar hatta gerçekleri insanın yüzüne sert bir şekilde vurur hale geliyor. Özellikle yaşlılıkla ilgili bölümler iç acıtıyor. İyi bir roman, okunmalı
Baskı: Fahim Bey ve Biz