Fahim Bey ve Biz
Fahim Bey ve Biz

abdülhak şinasi hisar

E
emili

14.01.2014

8/10

Zaman zaman iyimser olan roman sonlara doğru oldukça karamsar hatta gerçekleri insanın yüzüne sert bir şekilde vurur hale geliyor. Özellikle yaşlılıkla ilgili bölümler iç acıtıyor. İyi bir roman, okunmalı

Baskı: Fahim Bey ve Biz