oktay akbal
16.04.2014
ben gezi yazısı okumayı sevmiyorum kitabın şiir gibi anlatımıda beni bu kitaptan soğuttu,daha akıcı yazılsaydı bir nebze okuyabilirdim(hocamın zoruyla*_* )
Baskı: Hiroşimalar Olmasın