D
dmtclub

16.04.2014

1/10

ben gezi yazısı okumayı sevmiyorum kitabın şiir gibi anlatımıda beni bu kitaptan soğuttu,daha akıcı yazılsaydı bir nebze okuyabilirdim(hocamın zoruyla*_* )

Baskı: Hiroşimalar Olmasın