
Numaran Bende Var
sophie kinsella
H
Hayata devam
09.01.2013
10/10
Ahh çoook güzeldi :))) Çok güldüm o kadar hızlı yutarcasına okudum ki -arada frene basmalıydım- sonra ''niye kitabı bu kadar erken bitirdim '' diye kendime kızacağımı biliyordum ;) Tanımadığı biri ile yüz yüze olmamanın verdiği rahatlıkla yazılan kısa mesajlar,sonrasında gerçeklikte tutuklaşma... Olduğu gibi olduğunu sanan bir bakıma kendilerine savunma mekanizması kuran 2 karakter ;) Nasıl güzel anlatılmış heyecanları, şapşallıkları ,kırılganlıklarını da o kadar güzel aktarmış ki!! Sophie 'yi çok özlemişim :)
Baskı: Numaran Bende Var