
Kıyısızlar
kahraman tazeoğlu
8/10
Kitap Çok Güzel Başlarda Biraz Anlamakta Zorluk Çektim Sonra Kendimi Buldum içinde Daha Sonra Gözlerim Doldu Bümin Bey Sayesinde ve Daha Bir çok Duyguyu Yaşadım Bu Kitapta Kitap Düşündürüyor Yazar Yerine Kendimizi Koyuyoruz ve Soruları Kendimize Sormamızı Sağlaması Çok Güzel Kahraman Tazeoğlu'nu Tebrik Ederim.
Baskı: Kıyısızlar