güneş demirel
19.04.2015
Yine yine yine onlarca yaşananlar 3-5 cümleyle geçiştirilip bitirilmiş bir kitap okudum. Karakterlerde derinlik yoktu. Okumazsanız hiçbir şey kaybetmezsiniz.
Baskı: Aşk Kanatları