
Kayıp Sabah
gabriela adameşteanu
A
aden isyan
17.04.2014
1/10
Çevirisi ne kadar güzel olsa da, kitabın yazım tekniği okuyucuyu perişan ediyor. Hayatımda okuduğum en kötü anlatım tekniği ile yazılmış yüz romanın içinde. Neden böyle düşündüğümün sebebini şuradaki yazımda açıkladım: http://adenisyan.wordpress.com/2014/04/14/2013-en-ler-kisim-1/
Baskı: Kayıp Sabah